Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

NOTD: French Manicure with stripes!

Eίμαι και εγω λάτρης του γαλλικού μανικιούρ, όπως πολλές γυναίκες....Είναι πάντα στη μόδα, ταιριάζει με τα πάντα και είναι πολύ θηλυκό...Αλλά έχω βαρεθεί αυτή τη σκέτη άσπρη γραμμή! :Ρ Σκεφτόμουν οτι ήθελα ενα διαφορετικό γαλλικό μανικιούρ με τα κλασσικά χρώματα (άσπρο-ροζ) αλλα οχι το κλασσικό σχέδιο...Και να τι έκανα...! 

Mε βερνίκι με λεπτό πινελάκι τράβηξα 3 πλάγιες γραμμούλες από κάθε πλευρα, έβαλα στρασάκια σε μερικά νύχια και that's all!
Εσεις τι "εναλλακτικες" ιδέες έχετε για γαλλικό μανικιούρ??
Καλη εβδομάδα!! :)

9 σχόλια:

  1. όσα βερνίκια νυχιών και αν έχω αγοράσει, όσα χρώματα και να έχω αγαπήσει, το γαλλικό δεν το αλλάζω με κανένα..μου αρέσει πολύ η δική σου ιδέα..εγω αντί για την κλασσική άσπρη γραμμή, βάζω μαύρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @myStickland και εγώ βάζω μαύρη γραμμή μερικές φορές και είναι πολυ ομορφο το αποτέλεσμα! καλη εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι παρα πολυ ωραιο!
    Μπραβο για το αποτελεσμα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραίο και πολύ εύκολο...

    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Miss Starshiny, @Λένα Ντ. ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Λένα, όντως πολύ εύκολο και πολύ γρήγορο επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ξεφύγουμε λίγο από το κλασσικό γαλλικό,με άλλους τρόπους!! Και η δικιά σου εκδοχή είναι πολύ,μα πολύ όμορφη....μπράβο κορίτσι!!!Φιλάκιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Natasa makeup-nails σ'ευχαριστώ πολυ!! φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή